Thursday, April 12, 2007

...

Boom boom is the beating that I hear in the night

Vart ifrån min telefon ett par timmar, med åtta missade samtal och tre meddelanden som följd. Är det meningen att jag ska sluta vara osocial nu eller?

Hu, har rysningar i kroppen. Gåshud över mina skuldror. Strapping young lad på hjärnan. Instrumenten är mina egna.

Har salt i ansiktet, uttorkande. Vart i havet i två omgångar, nu har jag träning med den tredje. Ska jag börja satsa igen? Men det kommer innebära fullt fokus. Ingen tid för annat förutom träning, tävling och jobb? Fokusering.

Måste ringa upp en massa folk, men de får lov att vänta. Vissa dar går det bara inte att nå mig på mobilen.

boom boom in the morning with the night sounds

Så, nu blir det återigen en träning med hestarna. Sen har jag en eller två behandlingar att ge? Sen ska jag träna själv... packa? Bös, folk att hämta upp imorgon. För tidig dag, ska sitta på första hästen senast 7 på morgonen. Bös.

No comments: