Tuesday, October 28, 2008

Alltså...

Känns som om jag lever efter ett Skalman-system. Har i princip bara fyra saker som jag gör: Äter, sover, jobbar och tränar. Sen trillar ju vovven min in där emellan såklart. Men vid lite skumma tider.

Skumt att ochså aldrig se skymten av folket som man tidigare spenderade varje vaken stund med (eller just nu känns det så... blev bara en sådan tydlig kontrast) Tiden går så fort att jag knappt hinner med. På lördag är det November... vart tog September och Oktober vägen?

Och tydligen kör jag tungt :D Haha, känns bra när en total muskelknutte kollar på mina vikter och ger mig den kommentaren. Känns bra, känns bra. Målet är väl att komma upp i 75 kg i latsdrag, då skulle jag vara nöjd. Kör på 50 kg just nu så det är en liten bit kvar :) Ben kan nog ligga kvar på sina 120 kg, behöver ju inte få ännu mer lår än vad jag har nu :P

På måndag blir det Bond-visning. Haha! Bra med företag som bjuder med sina massörer på sånt, ska bli kuuuuuuul! :D

Nu ska jag ner till mig och träna lite med vovven. Får se vilket humör han är på idag. Jag har varit borta länge, länge idag.

No comments: