Monday, May 7, 2007

Mhm...

Ingen menisk som var paj, skönt det! Har däremot haft en blödning i knäet, men den har läkt ut sig fint. Skönt, hade inte orkat med att få något bös med knäna. Använder dem lite för mycket för att säga så.

Nästa gång tänker jag dock ta på mig polotröja, hade 6 gubbar som diskret satt och stirrade i min urringning (tänkte juh inte riktigt på det när jag bråttom bråttom slängde på mig kläder imorse)

Men skönt att de var hela, vänsterknäet har något skit som ligger bakom knäskålen, antagligen det som låter. Är ju överrörlig så måste stärka upp musklerna kring knäna massor. Ännu mer lårmuskler? Erhm... I rest my case

Kl 5 är det träning, Lucky ska gå. Första träningen sen... erhm tror inte jag tränat honom sen jag kom hem från Spanien? Hoppsan, det är ett väldans bra tag sedan? Nåja, vi får se hur saker och ting går. Skönt att slippa träna kl 8 vilket var planen första. Då skulle jag varit inne från stallet kvart i elva eller något sådant? >_<

Hum hum, oroar mig lite granna? Man gör det så lätt så lätt? Kugghjulen maler i skallen...

2 comments:

Clabbe said...

Men du säger ju att du inte sysslar med sånt...
Så då kan du ju inte använda knäna för mycket..: eller ljuger du bra förmig ;)

Thilda: said...

Måste väl hålla dig lite på halster?^^ Inte skulle väl lilla jag ljuga... fy bövelen för sådana smutsiga affärer...